Search:

Type: Posts; User: dcskins

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.09 seconds.

  1. Daytona JJ 1 Phoenix Jr 1 Vegas Jr 2 ...

    Daytona JJ 1
    Phoenix Jr 1
    Vegas Jr 2
    Bristol Kurt Busch 1
    Cali Jeff Gordo 1
    Martins Hamlin 1
    Texas The Bif 1
    Darling Brad K 1
    Richmond Gordon 2
    Dega McMurray 1
  2. Replies
    90
    Views
    91

    BTW I would like to give props to Trent Williams...

    BTW I would like to give props to Trent Williams for coming back from a dislocated knee the week before. When it happened they were saying 2 to 4 weeks, and he could have easily taken the night off,...
  3. Daytona JJ 1 Phoenix Jr 1 Vegas Jr 2 ...

    Daytona JJ 1
    Phoenix Jr 1
    Vegas Jr 2
    Bristol Kurt Busch 1
    Cali Jeff Gordo 1
    Martins Hamlin 1
    Texas The Bif 1
    Darling Brad K 1
    Richmond Gordon 2
    Dega McMurray 1
  4. Replies
    90
    Views
    91

    Wow if that wasn't a offensive holding call, I...

    Wow if that wasn't a offensive holding call, I don't know what is, incredible.
  5. Replies
    90
    Views
    91

    Now we need a ST play, oh never f'ing mind...

    Now we need a ST play, oh never f'ing mind...
  6. Replies
    90
    Views
    91

    We still have one of the worst ST's in this...

    We still have one of the worst ST's in this league. You think on such a long FG that they would be thinking about a possible fake? This is all coaching if you ask me, you gotta have the your players...
  7. Replies
    90
    Views
    91

    The Seahawks have started on the 30 or better on...

    The Seahawks have started on the 30 or better on all are kickoffs, we need somebody who can kick the ball out of the end zone.
  8. Replies
    90
    Views
    91

    That was a really bad spot, probably cost us a...

    That was a really bad spot, probably cost us a first down... Btw I have no faith that they can get a half yard against this team. Smart move by Gruden if you ask me.
  9. Replies
    90
    Views
    91

    Ok I stand corrected!!! Lol

    Ok I stand corrected!!! Lol
  10. Replies
    90
    Views
    91

    We're lucky that this game isn't 31-0 , but at...

    We're lucky that this game isn't 31-0 , but at this point it doesn't matter what the score is with are offense.. It could be 2-0 and we're not scoring.
  11. Replies
    90
    Views
    91

    You know what really bothers me... We have to...

    You know what really bothers me... We have to pouch kickoff instead of just knocking thru the end zone like every other team in the NFL does.. Unbelievable to me.. Ohh and besides that we suck in...
  12. Daytona JJ 1 Phoenix Jr 1 Vegas Jr 2 ...

    Daytona JJ 1
    Phoenix Jr 1
    Vegas Jr 2
    Bristol Kurt Busch 1
    Cali Jeff Gordo 1
    Martins Hamlin 1
    Texas The Bif 1
    Darling Brad K 1
    Richmond Gordon 2
    Dega McMurray 1
  13. Damn ipad won't let me copy and paste!!! Lol ...

    Damn ipad won't let me copy and paste!!! Lol

    I'll go with Kyle Larson 1
  14. Replies
    101
    Views
    102

    Did Haszz actually think rushing 4 to 5 all night...

    Did Haszz actually think rushing 4 to 5 all night was going to work? Did he watch the same game I did????????????

    Fire the guy!!!! Enough is enough.

    Damn we should have traded KC last...
  15. Replies
    101
    Views
    102

    KC just cant give up, he just doesn't have the...

    KC just cant give up, he just doesn't have the mental makeup to be a NFL QB.

    Well we always can throw McCoy out there!!!
  16. Replies
    101
    Views
    102

    Cousins looks like he needs his Mommy.. Come on...

    Cousins looks like he needs his Mommy.. Come on dude man up, dont cry.
  17. Replies
    101
    Views
    102

    Breeland has been picked on all night

    Breeland has been picked on all night
  18. Replies
    101
    Views
    102

    Is Tracy Porter available? Because Breeland is...

    Is Tracy Porter available? Because Breeland is killing us, time for a change.

    Cousins not looking good!!!
  19. Replies
    101
    Views
    102

    Breeland looks very very lost, he's killing us,...

    Breeland looks very very lost, he's killing us, plus no pressure at all.
  20. Replies
    101
    Views
    102

    The Defense has done nothing this half!! How...

    The Defense has done nothing this half!! How about some pressure on Eli!!
  21. Replies
    109
    Views
    110

    RN it wasn't just one play, he had a whole series...

    RN it wasn't just one play, he had a whole series and did nothing. and its wasn't like he was on the 20 yrd line, he had great field position and did nothing. Sorry but again if you look at the guy...
  22. Replies
    109
    Views
    110

    Is there any reason to compare KC to JC at this...

    Is there any reason to compare KC to JC at this point and time. I mean I hope KC can do better than JC, if not we wasted another draft pick, right? Bottom line is KC choked last week when it counted...
  23. After watching the final drive of that game, I...

    After watching the final drive of that game, I thought to myself, here's a great opportunity for Breed!!! Surprised it took you this long!
  24. Replies
    109
    Views
    110

    His career might be over, sad and another freak...

    His career might be over, sad and another freak injury!!
  25. Thread: Eagles Game

    by dcskins
    Replies
    97
    Views
    98

    Okay done picking up my dog crap in the back...

    Okay done picking up my dog crap in the back yard, did I miss anything?

    I might get shelled for this comment, but I just have no confidence in Cousins at the end of the game. He looks scared or...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4






Part of USA TODAY Sports Digital Properties.